Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду проводилося відповідно до наказу голови Ржищівського міського суду Київської області від 17 серпня 2016 року №25 у період з 18 серпня 2016 року по 31вересня 2016 року.
Відповідальні особи: робоча група з проведення оцінювання роботи суду в складі - судді Потапенка А.В., керівника апарату Потапенко С.В., помічника голови суду Купчук С.А.
Консультант з опитування - секретар судових засідань Пархомець Н.А.
Опитування громадян проходило у формі анонімного анкетування. Робочою групою прийнято рішення запрошувати до анкетування всіх громадян – учасників судових процесів. Протягом вказаного періоду до анкетування було запрошено 59 громадян. Погодилися заповнити та заповнили анкети 21 громадянин.
Загальна характеристика респондентів
1 |
Вік |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
|
18-25 років |
1 |
0 |
|
26-39 років |
8 |
0 |
|
40-59 років |
9 |
0 |
|
60 років і старше |
3 |
0 |
2 |
Рівень освіти |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
|
Середня та неповна середня |
4 |
|
|
Базова вища |
6 |
|
|
Повна вища |
10 |
|
|
Інше |
1 |
|
3 |
Стать |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
|
1 |
2 |
0 |
||
|
Чоловіча |
12 |
0 |
0 |
|
Жіноча |
|
9 |
0 |
12 |
Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою якість роботи цього суду |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
0 |
0 |
||
|
|
0 |
0 |
3 |
11 |
2 |
5 |
3.94 |
Показник 1- дуже погано, 5 – відмінно.
У наступних таблицях за п’ятибальною шкалою оцінено різні показники роботи суду, де:
1 – цілком ні; 2- швидше ні; 3- більш-менш; 4 – швидше так; 5- цілком так.
Доступність суду |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
Чи легко вам було знайти будівлю суду? |
- |
- |
3 |
2 |
14 |
2 |
4.58 |
Чи зручно вам дістатися до будівлі суду громадським транспортом? |
5 |
3 |
3 |
4 |
1 |
5 |
2.18 |
Чи зручно паркувати автомобіль біля будівлі суду ? |
- |
- |
- |
3 |
15 |
3 |
4.83 |
Чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони? |
- |
21 |
|
|
|
|
|
Як ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? |
2 |
3 |
10 |
4 |
1 |
1 |
2.95 |
Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати необхідну інформацію? |
3 |
1 |
- |
7 |
9 |
1 |
3.95 |
Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді? |
3 |
- |
- |
6 |
10 |
2 |
4.05 |
Чи могли б Ви дозволити витрати на послуги адвоката у разі необхідності? |
3 |
5 |
5 |
2 |
2 |
4 |
2.7 |
Зручність та комфортність перебування у суді Чи характерно для приміщень суду: |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання |
3 |
- |
5 |
10 |
2 |
1 |
3.4 |
Вільний доступ до побутових приміщень (туалетів) |
3 |
- |
3 |
7 |
7 |
1 |
3.75 |
Чистота та прибраність приміщення |
3 |
- |
1 |
9 |
7 |
1 |
3.85 |
Достатність освітлення |
3 |
- |
5 |
10 |
2 |
1 |
3.4 |
Повнота та якість інформації |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
Чи зручно в суді розташовані інформаційні стенди |
3 |
- |
1 |
8 |
7 |
2 |
3.84 |
Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
|
|
|
Розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень |
3 |
- |
6 |
7 |
5 |
- |
- |
3.52 |
Правил допуску в суд та перебування в ньому |
3 |
1 |
2 |
6 |
8 |
- |
1 |
4.55 |
Справ, що призначені до розгляду |
3 |
- |
1 |
7 |
10 |
- |
- |
4.0 |
Зразків документів |
3 |
- |
2 |
11 |
5 |
- |
- |
3.71 |
Порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розмірі платежів |
3 |
1 |
1 |
2 |
11 |
- |
3 |
3.94 |
Чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет? |
12 |
8 |
|
|
|
|
1 |
|
Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію? |
1 |
1 |
1 |
2 |
9 |
- |
7 |
4.21 |
Сприйняття роботи працівників апарату суду |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків? |
3 |
- |
2 |
8 |
6 |
2 |
3.74 |
Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами: |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
|
|
||||||
Доброзичливість, повагу, бажання допомогти |
3 |
- |
4 |
9 |
5 |
- |
- |
3.8 |
|||||
Однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу |
3 |
- |
1 |
9 |
7 |
- |
1 |
3.85 |
|||||
Професіоналізм, знання своєї справи |
3 |
- |
- |
9 |
8 |
- |
1 |
3.95 |
|||||
Дотримання строків судового розгляду |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
|
|
||||||
Чи вчасно розпочалося останнє засідання по Вашій справі? |
3 |
1 |
3 |
8 |
6 |
- |
- |
3.62 |
|||||
Чи було враховано ваші побажання при призначенні дня та часу засідання? |
6 |
1 |
5 |
3 |
6 |
- |
- |
3.1 |
|||||
Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи? |
3 |
- |
1 |
6 |
11 |
- |
- |
4.05 |
|||||
Чи вважаєте ви обґрунтованими затримки/перенесення слухань у розгляді Вашої справи? |
3 |
1 |
2 |
8 |
4 |
- |
3 |
3.5 |
|||||
Сприйняття роботи судді |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
Неупередженість та незалежність |
3 |
- |
1 |
8 |
5 |
4 |
3.7 |
коректність, доброзичливість, вічливість |
3 |
- |
1 |
10 |
7 |
- |
3.86 |
Належна підготовка до справи та знання справи |
3 |
- |
1 |
6 |
11 |
- |
4.05 |
Надання можливостей сторонам обґрунтовувати свою позицію |
3 |
- |
- |
4 |
13 |
1 |
4.2 |
Дотримання процедури розгляду |
3 |
- |
1 |
6 |
9 |
2 |
3.94 |
Судове рішення (якщо розгляд справи завершено) |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
|
1 |
2 |
|
|
|
так |
ні |
|
Чи рішення по Вашій справі було на вашу користь ? |
7 |
3 |
11 |
Чи плануєте Ви оскаржувати рішення по Вашій справі? |
1 |
10 |
10 |
Чи отримували Ви повний текст рішення по Вашій справі? |
10 |
1 |
10 |
Чи вчасно ви отримали повний текст рішення по вашій справі? |
9 |
1 |
11 |
Якщо Вам вдалось ознайомитись із текстом рішення , то дайте відповіді на наступні запитання:
|
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|||||
|
Цілком ні |
Швидше ні |
Більш-менш |
Швидше так |
Цілком так
|
|
|
||||
Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою? |
1 |
- |
1 |
6 |
4 |
9 |
4.0 |
||||
На Вашу думку, чи було рішення по Вашій справі добре обґрунтованим? |
1 |
- |
- |
7 |
4 |
9 |
4.84 |
||||
|
|||||||||||
Якими є Ваші враження від візиту до суду сьогодні порівняно з вашими очікуваннями? |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
|
||||||||
|
Кращі,ніж очікував |
Гірші, ніж очікував |
Відповідають очікуванням |
|
|||||||
|
2 |
1 |
8 |
10 |
|||||||
Якщо ви були в цьому суді раніше, то як, на Ваш погляд, змінилась якість роботи суду загалом?
|
Кількість відповідей |
Не відповіли |
|||||
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
Залишилась за без змін |
Покращилась несуттєво |
Покращилась значно |
|
|
- |
- |
- |
2 |
6 |
1 |
12 |
Чи відчули Ви певні зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи діловодства? |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
||
1 |
2 |
3 |
|
|
|
Так,відчув позитивні зміни |
Так, відчув негативні зміни |
Ні не відчув ніяких змін |
|
|
4 |
1 |
4 |
12 |
Опитування проводилося з метою об’єктивної оцінки якості послуг, що надаються судом. Отримана інформація використовуватиметься для розробки ефективних рекомендацій щодо поліпшення якості судових послуг та підвищення рівня громадської довіри