Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
План проведення опитування громадян – відвідувачів суду
незадовільно |
задовільно |
добре |
відмінно |
важко сказати |
|
|
|
|
|
2. Оцініть, будь ласка, повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті тощо).
незадовільно |
задовільно |
добре |
відмінно |
важко сказати |
|
|
|
|
|
3. Оцініть, будь ласка, ефективність організації роботи суду (дотримання строків та процедур розгляду справ; вчасність, з урахуванням поштового перебігу, надіслання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань; додержання графіків судових засідань щодо часу слухання справ тощо).
незадовільно |
задовільно |
добре |
відмінно |
важко сказати |
|
|
|
|
|
4. Чи можете Ви сказати, що судді ставляться до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо?
ні |
скоріше ні |
скоріше так |
так |
важко сказати |
|
|
|
|
|
5. Чи можете Ви сказати, що працівники апарату суду ставляться до відвідувачів суду коректно та ввічливо?
ні |
скоріше ні |
скоріше так |
так |
важко сказати |
|
|
|
|
|
6. Чи можете Ви сказати, що суд при розгляді Вашої справи був незалежним та неупередженим та був забезпечений справедливий судовий розгляд?
ні |
скоріше ні |
скоріше так |
так |
важко сказати |
|
|
|
|
|