Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Як судам використовувати соціальні мережі? Які ризики несуть соцмережі для судової комуніакції?
Про це ми говорили сьогодні під час вебінару, присвяченого судам в соціальних медіа, який провели у межах навчального курсу «Модельні рішення для комунікації українських судів». За словами міжнародної експертки Проєкту ЄС “Право-Justice” Живілє Навіцкайте-Бабкін, використання соціальних мереж для судової комунікації допомагає ширше та швидше розповсюджувати новини, оперативно отримувати зворотний зв’язок, та вибудовувати імідж сучасного й орієнтованого на людей правосуддя.
Андрій Потапенко, член Комітету Ради суддів України з питань співпраці з ЗМІ, державними та недержавними органами та організаціями, суддя Ржищівського міського суду Київської області, наголосив, що соціальні мережі стали важливим майданчиком, за допомогою якого команди судів можуть проводити моніторинг інформації, комунікаційний супровід діяльності суду, налагоджувати зв‘язки з журналістами й іншими цільовими аудиторіями.
Міжнародний експерт Проєкту ЄС “Право-Justice” Ярослав Гвіздак розповів про правила для суддів щодо активності в соціальних мережах. Зокрема судді повинні належним чином представляти судову владу черех всі види контенту в соціальних мережах; ніколи не коментувати справи, які розглядаються; уникати коментарів про політику і фінанси; захищати персональні дані; використовувати соціальні мережі для навчання громадськості; продовжувати самоосвіту щодо соціальних мереж.
Олексій Харченко, експерт зі стратегічних та digital комунікацій, зауважив, що люди підписуються на певну сторінку, оскільки її пости так чи інакше відповідають їхнім інтересам. Тому кожен допис має бути цільовим та бути корисним для обраної адутиторії. Facebook та підписники цінують поєднання різноманітності та впізнаваності. Тому дописи з фото-віжуалами мають чергуватися із посиланнями на сайт, ілюстраціями у фірмовому стилі, інфографікою, відео.
Прес служба суду